Cosmopolitans vårtrender 2010: Lolita



Stilen enligt Cosmopolitan: Vladimir Nabokovs kultklassiker is alive! Oskyldiga pastellflickor om du kollar snabbt, subtilt erotiska undertoner när du tittar närmare... Eller vad sägs som utskurna plagg med oväntade hudglimtar, klänningar med nästan provokativ bystfokus och skolflickskjolar så korta att... Oops! Äsch, säger Cosmo. Göm moraltanten i dig och ha istället kul med de här rara ärtorna!

Stilen enligt mig: Jag gillar de pastelliga färgerna och de söta babydollklänningarna, även om jag känner att jag är lite för feg för att använda dem, men det är en rolig stil tycker jag.

Shoppa:
*Plisserade skolflickskjolar
*Pastellfärgad babydollklänning
*Barnsligt mönstrat korsettlinne
*Prydlig blus (knäpp ända upp!)
*Godisklubba


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Söt blogg du har :)

Följ gärna min, skulle bli super glad!

2010-01-12 @ 15:13:55
URL: http://smultronplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0