Cosmopolitans vårtrender 2010: Det stora blå

 

Stilen enligt Cosmopolitan: Dyk ner under modeytan och upptäck en förtrollande undervattensvärld. I ett hav av turkos, azurblå och havsgröna nyanser simmar modefynden tätt. Reptiler och koraller bildar mönster, paljetter skimmrar som fiskfjäll och en dykardräkt förvandlas till din heta fodralklänning. Dyk djupare och du finner gnistrande accessoarer likt sällsynta havsskatter. Modehavet är djupt....

Stilen enligt mig: Det här tycker jag är en rolig trend som jag tror man kan göra mycket med, jag älskar havets färger och med paljetterna som "fiskfjäll" blir det här vårens stora partystil.

Shoppa:
*Turkos sarong
*Smyckeväska
*Silkesmönstrad topp
*Scubadiving-fodral
*Paljettkjol





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0