Cosmopolitans vårtrender 2010: Armygirl



Stilen enligt Cosmopolitan: Tuffa Cosmogirls, värva er här! Nu drar militärstilen över landet. Top secret-stilkoden? Rätta dig i ledet. Blanda respektlöst Överskottsbolaget-fynd med designerdyrgripar och dina slitna trotjänare utan hierarkisk ordning. Rufsa om ditt hår, reva sönder din topp, släng patronväskan chict över axeln och göm ditt läppglans i cargofickan!

Stilen enligt mig: Inte heller är riktigt min stil men jag tycker ändå att det kan vara riktigt snyggt, en mer avslappnad maskulin stil som säkert passar många tjejer därute, men det är inget för mig.

Shoppa:
*Cargobyxor
*Kamouflagemönstrad tröja
*Hålslitet linne
*Arméskjorta
*Stabila kängor

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jo de e bra :) sj då?

2010-01-12 @ 14:37:47
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: becca

nu har jag lottat ut 6 st finalsister.

In på min blogg och kolla om du är en av dom!



nu är det bara rösta fram en favorit som blir den lyckliga vinnaren

2010-01-12 @ 14:45:32
URL: http://beccccccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0