Arbetsintervju och skidåkning



Idag har det varit en riktigt lång dag, jag tror det beror till stor del på att jag har hunnit med så mycket, iallafall mer än vad jag brukar göra om dagarna =P. Imorse ringde klockan vid sju, men jag var alldeles för trött för att gå upp så jag snoozade i en timme och gick då alltså upp vid åtta. Jag var alldeles för nervös för att få i mig så mycket till frukost men lite blev det och sedan for jag iväg in till norrköping för att gå på gruppintervju till ett arbete på McDonalds. Det är den första intervjun jag varit på sedan jag blev arbetslös i oktober så det var riktigt spännande, men jag tror nog att det gick ganska bra. Det var ju en massa som sökte så klart så det är ju inte säkert att jag får något jobb men jag håller tummarna, jag behöver verkligen ett jobb nu! Nästa vecka får jag reda på om jag är kallad till en andra intervju, så nu kommer jag att kolla mejlen varje dag och alltid ha mobilen med mig =P.
Efter intervjun gick jag en stund på stan i väntan på bussen hem och hittade två tröjor på rean, det är faktiskt det ända jag köpt på rean iår, tänk er då hur min ekonomi ser ut! När jag kom hem så gick lillasyster och jag ut och åkte skidor ett tag och i eftermiddag har jag bara tagit det lugnt och kollat på Vänner, jag såg klart på sista säsongen ikväll så nu blir det att börja om. Det där måste vara en av de bästa serierna som någonsin gjorts, jag blir alltid så glad när jag ser det!
Ikväll kom min minsta lillasyster hem från konfermationslägret i Sundsvall också så det var jätteroligt att se henne igen, jag har inte sett henne på en vecka, och det är väldigt ovanligt att hon är borta, men hon hade haft så mycket roligt däruppe så det gläder mig.
Nu blir det läggdags för min del, sov inte så bra förra natten så jag hoppas att jag kan sova bättre inatt! Godnatt på er! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0