Wish me good luck!



Godmorgon. Det blev ingen mer uppdatering igår tyvärr, jag letade sönder efter kamerasladden men kunde inte hitta den, hade tänkt lägga upp några bilder från dagen men så blev det ju inte. Får hoppas att jag hittar den snart. Men hur som helst hade jag en jättebra dag med mina goda vänner, önskar bara att vi kunde göra det oftare!
Nu på morgonen så har jag hjälpt min kära mamma i stallet och nu gör jag mig iordning för en arbetsintervju! Det är nr 2 i ordningen denna månad och jag hoppas verkligen på det här jobbet så önska mig lycka till!  Efter intervjun ska jag åka in till min älskling en kortis innan han ska träna ikväll, ser ut att bli en riktigt lyckad dag =). Hoppas er dag också blir bra!/Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Godkväll,

Nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

2010-02-11 @ 22:46:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0