Snökaos!!!


Saknad!


Godmorgon mina vänner. Den här onsdagen började ju inte så bra kan man ju inte påstå, jag skjutsade syrrorna till bussen och skolan innan vägarna blåste igen helt, men jag kan inte ta mig till min antsällningsintervju i Klinga, och det värsta av allt är att det inte går några bussar in till älskling! Jag var jätteglad igår för att jag skulle in till honom idag men det sket sig ju. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det löser sig väl, hoppas att vädret lugnar ner sig så jag kan åka in till honom imorgon. Hoppas ni har det bra i snöovädret! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe okej :P

Ja min dag idag har varit toppen, din då? :)

2010-02-05 @ 19:43:47
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0