Hemma dag



Godkväll mina vänner, idag har jag haft en hemma dag igen. Mamma har haft en av sina dåliga dagar igen så det har blivit att fixa med tvätt, disk och stall och lite. Jag bakade även lite vaniljbullar bara för att jag hade lust, och när jag inte städat eller bakat har jag faktiskt suttit med historian och pluggat inför provet på fredag. Så jag tycker faktiskt att jag varit riktigt effektiv idag, vilket är skönt för det var ett tag sedan =P.
Nu blir det nog snart läggdags för jag ska upp ganska tidigt imorgon och åka till Klinga för min arbetsintervju på McDonalds, får väl hoppas att det går bra. Jag vill ju hellre ha jobbet jag var på intevju för igår men får jag inte det är jag verkligen desperat, och jag tror nog inte McDonalds är så dåligt som alla säger. Önska mig lycka till!

Hoppas ni haft en riktigt härlig tisdag! /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0