Första dagen på nya jobbet!

Jag har ju inte hunnit uppdatera sedan i torsdags men ja jag fick jobbet! Så idag var det min första dag bageriet i Söderköping =). Idag fick jag mest bekanta mig med de olika smörgåsarna som serveras och de har jag nog nött in ganska rejält i huvudet nu, jag vet inte hur många räkmackor jag gjorde =P! Men kul var det och jag tror jag kommer att trivas riktigt bra, det var inte ens så himla jobbigt att gå upp så där tidigt, jag gick ju upp redan vid 5. Men jag kom iväg och det var faktiskt riktigt skönt, får se vad jag tycker om några veckor =P.
Imorgon är det ju fettisdagen så det blir nog en hektisk dag på jobbet men det ska bli kul, hoppas att jag kan sova ordenligt inatt bara.
Nu ska jag försöka ha tag och prata lite med älsklingen men sedan blir det nog en ganska lugn eftermiddag =). Hoppas ni har en bra dag! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0