Bästa helgen!

Hej mina vänner, jag har verkligen blivit superdålig på att uppdatera här på bloggen och det ber jag om ursäkt för. Den här helgen har jag dock inte haft tid så så kan jag skylla på det iallafall =P. Eftersom att lillasyster fyllde 18 för inte så länge sedan så gick jag, min älskade Isak, syrran och hennes pojkvän ut på krogen i fredags. Det blev en riktigt kanonkväll om ni frågar mig, lite skumt att festa med lillasyster kunde tyckas men det var jätteroligt, får vi absolut göra om! Bilder kommer här nedanför. I lördags åkte jag hem och hade en riktig svullokväll med syrrorna, mamma och pappa var ute och käkade med några vänner så vi passade på att beställa hem gyros och pizza plus köpa en massa godis som vi satt och åt till melodifestivalen. Sedan blev det lite Rock Band turnering =). I söndags åkte jag inte till älsklingen igen och spenderade eftermiddagen, kvällen och natten med han och hans amerikanska fotbolls lag på idrottsparken för att titta på Superbowl! Jag kan inte mycket om sporten men det var faktiskt riktigt roligt, dock kände jag mig ganska ensam bland typ 30 killar och 4 tjejer, men det var trevligt. Igår blev det en riktigt slödag med film och mys, och idag har det blivit semlebakning och handling med kära mor =). Härligt härligt. Här är lite bilder från helgen som sagt:


Jag och lillasyster.


Älsklingen och jag gör lite halvskumma poser =P.


Älsklingen fortsätter med sina poser xD.


Kära lillasyster och hennes pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0