Tänk på barnen i Afrika!

Hej på er allihopa! Så har ännu en dag gått, vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Tycker att tiden rinner iväg allt för fort för tillfället! Men idag har det varit en helt okej dag, det är ungefär så mina dagar är nu, okej. Jag vet inte om det beror på det dåliga vädret eller PMS men jag har kommit in i ett litet sjunk igen, usch och fy och blää =(. Men jag var och simmade med mamma imorse och det känns riktigt bra, lite plus i kanten sådär, och sedan var jag med älsklingen resten av dagen och då kan ju livet inte vara dåligt direkt. Nu är det tyvärr så att han åker iväg till Nora imorgon och jag får inte träffa honom förän på söndag, så vi får se hur glad jag är i helgen  =S. Men nu ska jag inte sitta här och beklaga mig, tänk på barnen i Afrika! Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig och läsa en kortis, det blir upp till jobbet igen imorgon. /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag jobbade inte på mässan, jag var där som inköpare =P



Jag ska åka hem till mamma snart och äta frukost och fixa med lite grejer så våra hundar får leka av sig lite överskottsenergi, sen ska jag ned på stan och kolla på jacka och lite sånt. Du då? =)

2009-10-22 @ 08:28:29
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Josefine

vad roligt att du vill vara med och tävla =D

2009-10-22 @ 08:34:42
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: anieee

va bull:/ klarade du halkkörningen dårå :O .

det är ändå haloween snart, så du kan fortfarande klä ut dig:D

ihih jag ska bara vara i skolan sen få se vad som händer senare ikväl.. du då ?^^

2009-10-22 @ 08:36:44
URL: http://d3liicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0