Träning och bubbelbad



Jösses vad jag har varit aktiv nu på morgonen! Jag gick som sagt upp tidigt imorse och hjälpte mamma i stallet, efter det gick jag ut och joggade en bit (har inte hänt på jag vet inte hur länge!). Efter det var jag ordenligt trött kan jag lova men jag gjorde även en cirkelövning som jag läst om i Cosmo =P. Nu är mina lår ganska så stumma måste jag säga, det var längesedan jag tränade de musklerna verkar det som!
Men efter min lilla träningsimpuls så tappade jag upp ett varmt bubbelbad och låg och läste "En shopaholic i New York", så det var min belöning =).
Älsklingen kunde tyvärr inte komma hit idag så jag tänkte roa mig med att läsa cosmopolitan och kolla på Vänner, det låter väl inte fy skam eller vad säger ni? =P /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar: hehe ja det är sant! Får hoppas på det bästa då :) Hur är det med dig annars?

2009-11-24 @ 13:42:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0