Godmorgon sötnosar!



Jag har verkligen varit usel på uppdateringen nu ett tag men jag har helt enkelt inget roligt att skriva om så då vill jag inte tråka ut er i onödan =P. Det har varit en hemma helg än så länge, räknade ut att jag inte varit hemma en hel helg på sju veckor! Men idag blir det att åka till älsklingen igen så det blev ingen hel helg det här heller. Igår hade vi en riktigt mysig kväll, bara familjen, vi tog upp ett paket kräftor och sedan satte vi oss och tittade på film. Men annars har det varit en väldigt lugn helg, jag har bara tagit det lugnt och slappat =P, som om det var något nytt =). Nu ska jag svara på lite kommentarer och sedan blir det att åka in till stan. Hoppas ni får en trevlig söndag! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nom Nom Nom med kräftor! <33

2009-11-22 @ 20:14:47
URL: http://becauseyouare.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

God morgon :)



hoppas du får en bra dag idag

kram

2009-11-23 @ 07:46:15
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0