Svaren från frågestunden:

Vilken är din drömresa?
Det var en riktigt svår fråga, jag skulle vilja resa till en massa spännande platser. Men om jag skulle välja något som jag verkligen skulle tycka vara en ren dröm, vore det att åka på en så kallad ridresa till Irland där man får bo på en hästgård och sedan rida på långturer runt om i landskapet, det skulle verkligen vara en dröm-upplevelse för mig =).

Varför började du blogga från första början?
Jag började blogga när jag började gymnasiet. Jag har har alltid tyckt om att skriva och det här var ett sätt för mig att få utrycka vad jag hade på hjärtat, det här har ju alltid varit lite av en dagbok för mig, en dagbok som andra får ta del av och kommentera och tycka sitt om.

Hur många läsare har du om dagen?
Jag har inte så många läsare egentligen, jag brukar ha runt 30 stycken de dagar jag är aktiv.

Vad skulle du göra om du vann 10 milj?
Om jag vann så mycket pengar så skulle jag förverkliga en dröm som jag haft nu i ett par månader.
Jag skulle vilja öppna ett kafé och vandrarhem på vår gård här i Söderköping, det skulle vara ett litet gulligt kafé med hembakade kakor och bullar, och hemmagjord saft =P.
Sedan skulle jag så klar vilja resa en del också =).

Bästa minnet från din barndom?
Oj, det var verkligen en kluring. Jag har så många bra minnen men jag vet inte riktigt om jag har något som jag skulle vilja kalla mitt bästa. Jag har ett minne som poppar upp sådär i huvudet på mig och det är när jag firade vår första jul här i huset, jag var nio år och vi hade inte flyttat in än, det var fortfarande medans vi renoverade det. Jag och resten av familjen + farmor och farbror hade varit uppe vid gravarna och tänt ljus och sedan gick vi ner hit till huset för att "kolla till det", det var ganska mycket snö ute om jag inte minns helt fel och ute i äppelträdet framför huset hängde det ett tomtebloss och sprakade. Vi barn blev lite oroliga först men farmor sa att det nog var farfar som busade med oss. När vi kom in i huset så ropade vi efter farfar men vi fick inget svar. Så vi gick upp på övervåningen där det lyste svagt och där satt tomten vid ett par tända ljus =). Det var verkligen en speciell jul för mig, och det kommer jag nog aldrig att glömma, vår första jul i huset.

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Jag och Isak firar två år den 7 September =).

Vilka bloggar läser du dagligen?
De bloggar jag läser under en dag är oftast de som dels kommenterat på min blogg och de jag jag har på blogglovin. Sedan är jag lite av ett Blondinbella fan faktiskt och brukar faktiskt läsa utdrag från hennes blogg nästan varje dag.

Vad jobbar du med?
Nu i sommar har jag jobb som hotellstäderska på Hotel Laurenti i Söderköping, men jag ska söka lite receptionstjänster till hösten nu hade jag tänkt mig, får väl se om man får något napp =P.

Om du fick välja tre föremål/personer att ta med till en öde ö, vad/vilka skulle du ta med dig då?
Då skulle jag ta med mig Isak som stöd och som någon man kunde värma sig hos om det blev kallt =P, sedan skulle jag ta med mig solkräm för att jag inte skulle gå under av brännskador och sist men inte minst skulle jag ta med mig en sådan där apparat som de i "Vintergatan" hade, ni vet barnprogrammet, där man kunde göra om sopor och grejer till mat =).


Hoppas ni är nöjda med era svar. Nu ska jag sova =P, godnatt och sov så gott! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: malin

kollar svaren imorn, ska sova nu =)

godnatt!

2009-07-10 @ 23:18:45
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Hoppas att du har haft en riktigt trevlig fredag :)

2009-07-11 @ 00:42:30
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: hihihi du är en blivande kock alltså?;) eller mat-tant, haha;D

2009-07-11 @ 11:01:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron! :D



allt bra idag?

2009-07-11 @ 11:10:27
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är bra!



Aha okej, lycka till :)

2009-07-11 @ 11:32:39
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

kul att läsa :D

2009-07-11 @ 14:35:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0