John Blund var är du?



Fy vad jobbigt det är när man inte kan sova! Framförallt när man känner att man verkligen behöver det, jag ska ju jobba imorgon så det skulle ju vara trevligt att vara lite utvilad då om man säger så =S. Men jag och Isak har precis tjafsat lite så det är därför jag inte får någon ro för tillfället. Och allt är på grund av mitt jävla jobb! Vi hade nämligen tänkt åka till hans mamma uppe i Örebro i helgen eftersom att jag var ledig fredag- lördag. Men idag så fick jag ändringar på schemat så jag är tvungen att jobba på fredag. Grejen är att hans mamma redan beställt biljetter till torsdag och han säger att jag förstör hans helg nu! Det är ju inte så att jag hoppar upp och ner av lycka över att jag ska jobba på fredag, jag hade sett fram lika mycket som han att åka upp till Örebro, men det är såhär det är och det finns inte mycket jag kan göra något åt och då blev han sur och sa att jag skulle ha hört av mig så fort det blev ändringar. Och visst, det skulle jag ha gjort, men jag hade ingen aning om att han skulle beställa biljetter redan nu eftersom att det var osäkert om han skulle träffa några kompisar på lördag, vilket det tydligen också blivit något missförstånd om.
Det är inget roligt att ha ett jobb där man kan byta scheman och tider lite hipps som happs, men det är så det är och det får jag leva med, det är synd att det ska behöva gå ut över de omkring mig, men det finns ju liksom inte mycket jag kan göra åt det!
Aja, det är väl inte så intressant för er att veta, men jag kände mig bara tvungen att få det svart på vitt för tillfället.
Hoppas att ni andra kan sova iallafall! Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Carro

Han har nog glömt oss ikväll, för jag kan inte heller sova.

2009-07-08 @ 01:22:46
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0