09-07-29

Hej hej. Nu har jag kommit hem från ännu några timmars hårt arbete, vet inte vad det var med mig idag men det känns som om allt gick i snigelfart, kan vara för att nacken känns lite konstig, vet inte vad jag gjort men det gör ont när jag lyfter och håller på =(. Aja, det går väl över tills jag gifter mig.
Isak är med en kompis och hjälper hans mamma att flytta ut en massa saker från deras sommarstuga så nu är jag själv ett tag igen, det känns ganska konstigt att vara ensam såhär, jag är annars van vid att alltid ha NÅGON där hos mig, är det inte systarna så är det föräldrarna eller pojkvännen, faktiskt ganska skönt med sådana här stunder också, bara de inte blir för långa =P.



Har precis kommit ut från duschen också och kom på att jag varken har med mig hårblås eller platt/locktång hit och för tilfället är mitt hår väldigt bångstyrigt så det ser hemskt ut efter att jag duschat! Men så kom jag på att jag läst i en tidning nyligen att om man ville ha snygga "hollywood- lockar" så kunde man (om man inte hade tillgång till locktång) rulla upp håret på tomma toalettpappers rullar, så ja, jag sitter här med toarullar i håret =P!
Som sagt så är det tur att ingen är hemma xD. Vet inte om det fungerar men det är ju alltid värt ett försök =)!
Nu ska jag nog gå och sätta mig och kolla lite på tv tror jag, känns som om nacken behöver vara lite stilla ett tag nu.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag! Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hihi tack, det hade jag :D

kram

2009-07-30 @ 22:08:09
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: isabell

Ja, vad händer idag då :) ?

2009-07-31 @ 14:15:56
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, jag vet hur det är att ha ont i nacken, hoppas det gått över nu! :)

Och hoppas det blev bra med toarullarna!

Ha det toppenbra! Kram!

2009-07-31 @ 16:23:29
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Nu har jag gjort om bloggen, vad tycks? :]

2009-07-31 @ 23:51:43
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0