09-07-10


Lägger in en bild på lilla söt Zacken också, tok katten nr 1!

God kväll allihopa =), hoppas ni haft en riktigt bra dag! Min dag har faktiskt varit helt okej, trotts att jag vaknade med känslan att det skulle bli tvärt om. Vädret har varit bättre idag, det har inte varit så jättevarmt men det har varit uppehåll hela dagen och soligt =).
På förmiddagen var det jobb som gällde och jag trodde att det skulle bli riktigt jobbigt för att vi hade fullt hotell och så, men det gick ganska fort och när jag väl kom igång så gick det riktigt lätt =). Nu på eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, plockat iordning på lite tvätt och disk, men sedan har jag faktiskt suttit och spelat The Sims 3. Det var först när jag fick för mig att laga en riktig brakmiddag till familjen som det började bli lite jobbigt. Jag skrubbade lite färskpotatis som jag halverade och slängde in i ugnen och till det tänkte gjorde jag en hemlagad bearnaise som tog lite över en timme att få iordning! Grejen var att den skar sig hela tiden och jag kom inte på hur jag skulle få den fin igen, till slut tillsatte jag en ägggula till och lite mer vatten så då blev den bra, men fy fasen vad ont jag har i armen nu efter att ha stått och vispat det där eländet =P! Jaja hur som helst så blev det gott och det är väl det som är huvudsaken eller hur =D!
Hoppas som sagt att ni har haft en bra dag och att ni får en bra start på helgen! Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej, härligt :)

kram

2009-07-10 @ 22:42:16
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0