Borta bra men hemma bäst!

Åh wow, nu är jag hemma i kalla sverige igen efter en helt underbar tripp till sköna Thailand. Det har verkligen varit mitt livs upplevelse på många sätt och verkligen jättetrevligt och roligt =). Det har varit några missöden, vi blev sjuka nu andra veckan, men det var inget allvarligt. Man kunde ju inte fått en bättre start på året direkt, och det behövdes, för som sagt, vilket år det kommer att bli. Jag hade tänkt jag skulle skriva en lång redogörelse för vad vi gjorde under de här 14 dagarna, men det är både jobbigt och läsa och det är så mycket att det kommer att ta en himlans tod att skriva, men man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, så jag lägger upp lite bilder istället =).




Mer bilder kommer senare =). Nu ska jag umgås med min kära moder som jag saknat något hemskt de här veckorna =P. Puss och hej så länge/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: S O L I N

Skönt att höra. Tack detsamma! :)



PUSS /S

2009-01-20 @ 14:05:25
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0