My day



Idag har det varit en väldigt jobbig dag, skolan gick ganska fort på förmiddagen så det var skönt, sedan gick jag, älsklingen och Carro på stan ett tag och sedan käkade vi lunch. När Carro åkt hem gick jag och Isak hem till honom och satte oss i soffan ett tag, vi måste varit väldigt trötta för vi somnade till och med =P. Det är så jäkla jobbigt att ligga i famnen på den man älskar och veta att man egentligen inte har tid till det, jag var ju tvungen att åka hem eftersom att jag skulle till gynekologen, men fy vad jag inte ville lämna honom! Till slut var jag tvungen men jag har nog aldrig haft sån separationsångest =P. Hur som helst så åkte jag hem, här hemma väntade ett brev från posten där det stod att mitt körkort kommit så det var iallafall positivt.
Så åkte jag ner till ungdomsmotagningen, och jag måste säga att det var faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, och sedan hämtade jag ut körkortet på posten. Den här dagen hade nog inte alls varit så jobbig, utan kanske till och med ganska behaglig om det inte vore för det faktum att jag känner mig så himla undersövd och skulle kunna somna stående känns det som =P.
Men idag får det bli en tidig kväll för imorgon är det heldag i skolan, och dessutom lektioner med sömn- varning så det är nog bäst att vara lite mer utvilad.
Ja, så har min dag sett ut, inte så jätterolig kanske men ack så värdefull =P.
Hoppas ni haft en bra dag, och att ni får en fortsatt trevlig kväll! Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack :) Och det lät ju nice :D

2009-02-02 @ 19:55:15
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Erica,

ska nog också till ungdomsmottagningen någon dag ^^

2009-02-02 @ 20:55:14
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack för att du finns för mig gumman! Du är bäst, vad skulle jag göra utan en vän som dig<3.

2009-02-04 @ 21:29:13
URL: http://anotherdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0