Julklappsjakten är över.



Idag har jag faktiskt fått hela min julklappshandel överstökad, nu är alla klappar köpta =). Det måste vara ett rekord för min del, jag har aldrig varit klar med julklapparna såhär tidigt =P. Känner jag mig själv rätt så kommer jag kanske att komplettera min julklappshög om jag hittar något jag verkligen vill köpa till någon, men det är långt ifrån ett måste och jag slipper paniken veckan innan jul då jag fortfarande inte vet vad jag ska köpa till folk. Så nu kan jag bara andas ut och njuta av resten av julstöket, jag tänkte faktiskt ta och städa lite i huset imorgon så att vi kan sätta upp lite tomtar och annat pynt nu till helgen, sedan är det bara snön som fattas, vad tror ni... kommer vi få en vit jul iår? /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh låter som en riktigt trevlig dag :) Jag har varit i skolan, tränat och sen bara tagit det lugnt. Kram /M

2009-12-08 @ 22:14:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: f

jadå, själv? :)

2009-12-08 @ 22:33:24
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0