Godmorgon

Eller god morgon vet jag faktiskt inte om jag kan kalla det. Jag försov mig i morse! Det är nog första gången jag inte kommit på pricken i tid till arbetet. Men jag fixade det iallafall, frukosten var ute i tid och det är det som är det viktiga, sedan att jag varken ätit eller gjort mig iordning något värst, det är småsaker =P. Men fy fasen vad trött jag är, det blir nog att gå hem och sova lite efter jobbet idag. Hur som helst måste jag fortsätta jobba nu så ni får ha en bra dag så länge! Puss och kram/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Oj, de låter inte så bra det hehehe



Joda de e bara bra med mig.. ska dra o jobba strax.. e lite seg bara

2009-08-27 @ 11:40:32
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Denise

SV: Okej:) Jag ska till Spanien på söndag såå det är super:D

Ha en bra dag

KRAM

2009-08-27 @ 16:22:22
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0