God eftermiddag!

Shit vad trött jag är nu =P, det är nog till största del mitt eget fel är jag rädd för så fort jag kom hem från jobbet så tog jag ner tvätten och plockade iordning lite på rummet, men sedan har jag faktiskt bara slappat. Man degar ihop fullständigt om man inte håller igång hela tiden, fy skäms på mig! Har fått hem en massa bilder som jag skickat till framkallning också så de har jag fixat lite med också, tycker det är så synd att man nästan aldrig framkallar sina bilder längre, man bara har dem på datan tills den kraschar, och sedan försvinner de. Men nu har jag framkallat en massa bilder som verkligen inte får försvinna, som Isaks och min resa till thailand och studenten och lite =). Så nu ska de in i album!



Tidigare idag ringde faktiskt en av mina förra klasskamrater som jag inte pratat med sedan studenten och frågade om jag ville jobba på fredag, och arbete tackar man så klart inte nej till, så på fredag ska jag och några till servera på Palace i norrköping, det ska tydligen vara någon fest för Campus i norrköping så det kan nog bli spännande =P. Dessutom ringde min kollega förut och sa att en del av gästerna som ska bo den här veckan vill ha sin frukost serverad redan klockan halv sju, så det lär bli ett par tuffa morgnar också. Men jag gillar att ha saker att göra, bara jag får sova ordentligt på nätterna, känner nämligen att jag har en förskylning på gång så det är bäst att kurera sig =).

Jag hoppas att ni haft en bra dag och att ni får en fortsatt trevlig kväll! Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lena i Spanien

jag har det jättebra här!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-25 @ 19:16:38
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

ja jag har länge funderat på att kanske spara en del pengar och sen ta en hel del bilder o framkala eftersom jag endå har ca 24 000 bilder..



2009-08-25 @ 21:46:10
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: M I N A

härligt härligt :)

jaså så du kmr till norrköping? ;d

tack, hoppas du oxå får en fin kväll!

2009-08-25 @ 22:13:54
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: i Washington ska jag bo hos en familj i tre månader och hjälpa dem att ta hand om deras barn. Vara "nanny" typ :P hehe

2009-08-25 @ 22:48:03
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: isabell

ikväll så vet jag itne vad som händer, själv :) ?

2009-08-26 @ 07:12:05
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0