09-08-14


Jag och mina kära systrar tidigare i sommras.


Hej på er allihopa! Nu är jag precis hemkommen från en otroligt lyckad dag på stan med mina systrar och kära mamma, var väl inte jättesugen på det imorse, kände mest för att bara krypa längre ner under täcket och sova bort hela dagen. Men jag är så glad för att jag åkte med dem, det är sjukt hur lite shopping kan vända ens humör så tvärt om. Jag lägger upp bilder på mina kap senare. Ikväll ska jag och familjen gå och antingen äta glass på smultronstället eller om det är dåligt väder gå och ta en bit mat någonstans, så det ska bli riktigt kul det också. Efter det ska jag dra in till norrköping till min pojkvän och sova hos honom inatt, har ju faktiskt inte sett honom på fyra dagar =P. Synd bara att det är arbete imorgon så det blir ingen härlig sovmorgon, men aja, man kan inte få allt.
Nej oj vilket bra humör jag blev på idag, tror jag ska gå ner och baka en blåbärspaj  ;-). Men först ska jag lägga upp bilderna på mina nya tillskott till garderoben.
Hoppas ni har en bra dag! Puss och kram/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0