Söndag


Ett helt underbart år med dig!


Idag är det precis ett år sedan jag och Isak blev tillsammans! Jösses asså, det känns som om vi varit tillsamans för alltid, men så är icke fallet. Men det har utan tvekan varit mitt livs bästa år, och jag tror och hoppas att det komer att bli många fler med den där lilla sötnosen =D. Vi firade igår med att gå ut och äta gott och sedan mysa hemma i soffan, en riktigt lyckad dag blev det! Om man ändå kunde ha det sådär underbart hela tiden, tänk vad livet skulle vara enkelt då!

Idag är jag jätteseg, men ska försöka plugga lite tror jag. Har inte så mycket att plugga på men kan vara skönt att få det överstökat. Imorgon ska vi ha friluftsdag också, och jag har hand om en station som heter "bädda luftmadrassen", man ska alltså bädda en luftmadrass på tid =P. Ja, vi får väl se hur roligt det kan bli. Hoppas bara att vädret blir bättre, annars vet jag inte vad vi får hitta på. Jag ska se till och få med mig kameran så kan ni få ta del av roligheterna imorgon =P. Hade bra! Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hihi ja :)

ohja, hösten är mys ;D

2008-09-07 @ 15:10:40
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Gullig bild :)

2008-09-08 @ 11:57:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: elin

grattis :)

2008-09-15 @ 13:52:18
URL: http://justelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0