Hemma igen

Saknar dig! <3

Nu är jag hemma från praktiken igen
. Men idag har det faktiskt varit riktigt roligt, jag har fått göra en hel del och det känns bra =). Jag har sprungit ärenden och skrivit lite scheman och så, så det tar sig sa han som hade eld i håret. Men fy vad jag saknar hjärtat, är man van att träffas varje dag blir det väldigt jobbigt när man plötsligt inte ser eller hör från den andra på hela dagen! Jag får ringa honom när han slutar ikväll.

Men någon ridning blir det inte idag heller. De har redan varit i stallet, så nu blir det lite läxor och lite hemmasysslor =).

Vad har ni andra gjort idag då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja jättesöt :)

tack detsamma :)

2008-09-04 @ 18:36:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0