Söndag



Nu är jag hemma igen,

jag kom hem igår kväll men orkade inte uppdatera något då. Resan var jätterolig, både till stockholm och örebro =). Vi gjorde inte så mycket i stockholm eftersom att vi inte hade fått så många studiebesök utan bara till hotellen Nordic Light och Nordic Sea, men det var jättecoola hotell och så fick vi se Isbaren =P, har aldrig varit där förut =). Men resten av dagen gick vi på stan. På kvällen gick vi ut och käkade och sedan umgicks vi på hotellrummet resten av kvällen, jag ska inte gå in på detaljer men det blev en ganska spännande kväll =P.

På fredagen åkte jag och älsklingen till Örebro, vi hade ett jättemysigt dygn! Men nu kommer jag inte att se honom på hela veckan! Jag kommer verkligen att sakna ihjäl mig efter honom! Usch vad jobbigt det kommer att bli.

Idag tävlade syrran med hästen i hoppning, det var jättedåligt väder och jag har nog aldrig frusit så mycket men det var roligt att se och det gick jättebra, hon gick felfritt så hon fick en liten rosett och var såå glad så =), det är det viktigaste. Snart ska vi åka till morfar och fira honom, han fyllde 60 år i onsdags.

Hur ser er helg ut då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var tomt hemma utan diig! <33

2008-10-27 @ 20:58:28
URL: http://becauseyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0