Lördag



Äntligen är det helg igen, och ledigt!
Jag behöver verkligen sömn den här helgen =P. Men imorse blev det inte så mycket till sovmorgon för jag och min kompis Tessan åkte in till stan ganska tidigt. Det var riktigt roligt att träffa henne igen, det var ett tag sedan vi umgicks annat än i skolan så det var kul. Vi gjorde inte så mycket, men snackade lite och jag köpte en ny väska som jag kan trycka ner skol lap-topen i också så det är bra =). Men fy vad jag saknar Isak, vi har inte sett varandra på tre dagar nu. nästan fyra och det är inte så vanligt kan jag ju tala om =P. Saknar honom skit mycket!

ikväll hoppas jag att det blir en riktigt familjekväll för det skulle alla verkligen behöva här tror jag. Och imorgon kanske det blir att gå på hockey men det är osäkert än så länge, men man kan ju hoppas, jag har aldrig varit på det förut så det skulle vara roligt =).

Vad ska ni andra göra i helgen då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: håller med, jätteskönt med helg!! :)



imorgon ska jag på kryssning. ikväll blir det lite plugg. :)

själv dÅ?



kram/nina

2008-10-11 @ 20:45:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du, söt lite kisse. Jag har festat och nu är jag bakis....:-D

2008-10-12 @ 17:28:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Erikaa

Vilken söt katt! =) Hoppas du snart får träffa honom, härligt med kärlek och lite nyttigt attt få sakna med tror jag =)

2008-10-12 @ 21:19:11
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0