Godmorgon solstrålar =)



Shit vad kallt det måste vara ute idag då! Det är alldeles vitt av frost på träd och på marken, det är vackert att kolla ut på men man vill ju inte direkt gå utanför dörren =P. Det här känns som en sådan här dag som man bara vill krypa upp isoffan med favoritfilten, en stor kopp varmt te och kolla på en bra film, eller kanske ha maraton på Vänner =), det lät inte som en dålig idé. Men jag ska försöka jaga fatt på en klipptid idag tror jag, men jag får nog ingen idag eftersom att det är lov och allt, men jag kan ju testa, håret böjar se ut som en riktig risbuske nu så det börjar bli dags för lite klippning.
Vad händer i resten av Sverige idag då? Puss och kram/ Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0