Så trött!

Nu är jag helt slut! Det beror nog på att jag inte mår så himla bra idag heller kanske. Förskylningen är för j'klig nu rent utsagt och det är inte roligt alls. Men det gick bra att arbeta iallafall, jag jobbade bara 3 timmar idag också, på både gott och ont, skulle behöva ha lite mer betalt är det värsta, men skönt att komma hem tidigt =). sedan var jag bara hemma och slängde i mig en macka och en kopp te, sen bar det iväg till stallet för att hjälpa syrran att mocka och göra maten till de små hästarna. Mamma har en bak dag idag så hon står i köket och bakar bröd och kokar rabbarbersaft och allt möjligt, så det luktar jättegott i hela huset *mums*! =).

Nu är det plugga som gäller, har prov i arbetsmiljö och säkerhet imorgon så jag hoppas att jag är frisk nog så jag kan gå, det blir så jobbigt att behöva ta igen det senare, framförallt eftersom att det bara är typ två veckor kvar! Det går så jäkla fort nu i slutet =). /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erica,

Hoppas du blir frisk och att provet går bra :)

2008-05-18 @ 16:30:23
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0