Nu kan det bara bli bättre

image41


Som ni kanske märkte så var det inte min bästa dag igår, och jag ska inte gå in på detaljer, men det hände saker i går eftermiddag som inte lättade upp mitt humör direkt. Men nu kan det bara bli bättre, hoppas jag, och det känns som en liten tröst. Vi har hotell lektion idag men det är bara halva dagen så sen är jag ledig och får åka hem och sova igen =).

Det är verkligen synd att vädret inte höll i sig, jag skulle vilja ha mer värme och sol, men det kommer väl mer senare får vi hoppas. Nu är det ganska kallt ute och det blåser jättemycket. Jag tar alltid cykeln ner till bussen och idag var jag när att blåsa i diket när det kom hårda vindar =O. Men som sagt var så kommer det väl förhoppningsvis mer sol och värme snart./Jennifer

Kommentarer
Postat av: Isak Löfstedt

DU ska inte hem och sova..snuttan..du ska HEm te mej och sova:D

2008-05-13 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0