Mysmys med familjen =)



Sitter vid vår gamla dator och hittade den här bilden på vårat lilla hus =)

Igår kväll blev det en riktig myskväll med min kära familj, och det känns jättebra. Det var längesen alla var sammlade så pass länge och gjorde något tillsammans, nu kanske vi inte gjorde så mycket mer än att tittade på Die Hard 4.0 men det var ändå jättetrevligt. Jag måste säga att jag har lite dåligt samvete för att jag inte är hemma oftare hos dem, jag är ju ganska ofta hos min pojkvän nu för tiden. Men igår var det iallafall jättetrevligt. Jag fick ett samtal från min pojkvän sådär vid halv elva och då var han på väg till "Hugos" med några kompisar, varav en var ganska så packad, men det hade varit ganska roligt tror jag, han ringde mig igen vid ett och sa att han var hemma igen. Gud vad jag älskar den där pojken! =)/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0