I will miss you!

image32

Nu är min pojkvän iväg och mönstrar (skriver mycket om honom nu tycker jag* fniss*), han ska åka ner till Kristianstad och kommer hem fredag kväll. Jag kommer att sakna honom jättemycket, ni måste förstå att det är mycket sällan vi är i från varandra mer än en dag eftersom att vi går i samma klass =), på både gott och ont. Men jag hoppas att det går bra för honom där nere, det är verkligen hans dröm att göra lumpen och hamna i försvaret så jag hoppas att det går bra. ÄLSKAR DIG GUBBEN, LYCKA TILL <3! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Tess

Jomen visst , ett försvar som ändå hålls på att läggas ner , what a dream xd jaja, vi önskar killen lycka till vafan :D

2008-05-08 @ 18:00:32
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0