Har tråkigt =)

UTMANING...


Så fort du läser är du själv utmanad ;) Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du ? Alltför kort... typ 1.62 eller något, inte säker =)
2. Vad vill du bli när du bli stor? Receptionist eller konditor... kakor is the shit!

3. Vad pluggar du ? Hotell och restaurang =)

4. Har du långt hår ? Lite mittemellan

5. Vilken hårfärg har du ? Riktig blondin här asså =)

6. Sminkar du dig ? ALLTID!

7. Har du haft sex senaste månaden? Herregud ja! *fniss*

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Syndigt svarta ;-)
9. Har du kysst någon idag ? Nej, jag är förskyld =(

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja det gör de

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? De är lika bra på sina speciella sätt =)

3. Hur många syskon har du ? 2 underbara småsystrar

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Tack för maten =)

5. Hur många ställen har du bott på? Tre stycken hus, men alltid i samma stad =)

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Jag stör mig inte på någon speciell, olika dag för dag =P

7. Vilken familjemedlem är snällast? Det måste nog vara jag ;-)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Det var ett tag sen tyvärr, kommer inte ihåg =S

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Igår =)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, svår fråga....sov hos min pojkvän sist, men kompisarna var med =)

3. Har du kysst nån kompis ? Ja, "snurra flaskan" hihi.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?Nej

5. Vem har du varit kompis med längst ? Amanda den lilla sötnosen

6. Vem känner dig bäst? Svår fråga, men det måste nog vara syrran tror jag =)

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej det skulle jag nog inte.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej.. absolut inte...

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Det bär emot måste jag säga!
2. Klä dig annorlunda ? Nja... ibland kanske, men annars är jag nog en liten fegis på det området.

3. Vara dig själv ? Ja... vem ska jag annars vara =)

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Jodå... har inget att skämas för egentligen =)

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Hmmm.... inte med flit iallafall =)

6. Pierca dig ? Jo det skulle jag kanske, om någon sövde ner mig först!

7. Ha sex på offentlig plats ?Nej det tror jag inte =)Beror på!
8. Vara omogen ? Det är jag dagligen, så ja =)

9. Äta småkryp ? Ser inte varför jag skulle göra det!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Ja, sådär en timme sen kanske =)
2. När var du på semester senast ? Var i stockholm med älskling för sisådär två veckor sen eller nåt.

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Lila

4. Är ditt hår tråkigt ?Väldigt, iallafall enligt mig

5. Vem såg dig naken senast ? Det är garanterat Isak ;-)

6. Hur ofta duschar du? Varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Jadu, när jag sett Gossip Girl, tagit ett skönt bad och läst lite i min bok tror jag =)


Kommentarer
Postat av: Tess

hihi, gillar bloggen bättre nu faktiskt :) den är jätte fin.
Och alltså, det blev inte så mycket sex snack xd haha, men den där Ung utan pung teatern va SJUKT rolig . Haha (a)

2008-05-20 @ 17:30:34
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0