God morgon sötnosar =)

Idag mår jag faktiskt lite bättre, men hostan hänger i sig så jag beslutade att vara hemma idag också. Men imorgon tänker jag iallafall gå till skolan =).

Någon som såg Eurovison igår eller? Inte mycket att se kan jag ju meddela, fy fasen vad en del länder skickar skit till Eurovision! Irland hadde någon typ rappande kalkon och en massa tjejer i karnevaldräkter, och Bosnien hade en förvirrad tjej med jättestort hår och dökonstig prickig klänning som hoppade runt på scenen och hängde tvätt! Jag undrar vad de tänker när de skickar sånt där, tycker de verkligen att det är bra eller? De som jag tyckte var okej var Armenien, Andorra och så var Grekland ganska bra också. Norge hade en ganska tråkig låt om ni frågar mig, men hon hade en vacker sångröst så därför kan de allt skicka henne också tycker jag. Jag orkade inte stanna uppe och se vilka som gick vidare, är det någon som vet?/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lexie

det är alltid skönt att ha prov avklarade :)

2008-05-21 @ 10:09:39
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0