Z z z z z z ....


Igår kväll somnade jag helt av utmattning sådär vid halv två. Jag gick och lade mig ganska tidigt, sådär vid elva, men jag låg och tänkte och bekymmrade mig över allt man kan tänka sig bekymmra över så jag KUNDE inte somna! Så nu är jag ganska så trött måste jag säga. Systrarna är på deras skolavslutningar nu, och jag väntar på att åka till jobbet, det lär nog bli roligt och städa idag... NOT! Men men, det är bara att bita ihop och rida ut stormen, eller vad det nu är man brukar säga.


Efter jobbet har jag dessutom körlektion så jag måste stressa mig in till stan för att hinna med det också, med andra ord kommer jag inte direkt vara piggare när den här dagen är slut =P. Men ni får ha en riktig trevlig torsdag allihopa, jag ska försöka =) / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0