Resfeber!



Jag vet, jag ska bara åka till Hälsingland i fyra dagar, men jag är ändå jättenervös. För det första är jag inte resvan över huvud taget, för det andra ska jag åka tåg jättelångt och jag jag hatar att åka tåg, och för det tredje (och nog det jag är mest nervös för) ska jag träffa Isaks släktingar för första gången. Han och hans kusiner står varandra jättenära så jag vill ju väldigt gärna göra ett bra intryck om man säger så! Men det ska nog gå bra, det är iallafall vad jag får intala mig nu för att inte drabbas av panik! Huh... andas, andas, glöm inte bort att andas...
Jag har iallafall packat allt nu tror jag, tog ett tag att välja ut kläder, men jag tror att jag lyckats ganska bra nu =). Synd att man ska ha så liten väska bara....eller... så liten den kanske inte är föresten. /Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

Det kommer att gå bra siss, du är ju iallafall inte ensam :)

Och det är omöjligt att inte älska en Svensson (a) :)

2008-06-18 @ 17:20:45
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0