Lördag =)



Idag har det hänt riktigt mycket faktiskt, inte fått en lugn stund =). Men det är ganska skönt också på sätt och vis. Imorse vaknade jag bredvid älsklingen och det är den bästa start på dagen man kan få. Tyvärr kunde vi inte umgås så mycket eftersom att jag skulle jobba och han skulle hem och träffa några kompisar. Men imorgon ska vi ses igen en stund, måste ju ta förväl av honom nu när han ska till scottland i fem dagar =(, kommer sakna honom!

Men arbetet gick iallafall bra, var inte så mycket att göra så jag kom hem vid ungefär två. Då åt vi lite lunch och sedan åkte vi till Mjölby och köpte en ny sadel till hästen. Det är ju en bit dit och på hemvägen övningskörde jag hem, (körde på motorvägen =O! ) så vi var inte hemma förän vid halv sju eller något.

Nu ska jag snart gå och laga lite hamburgare till familjen och sen ska vi ha mysig lördagskväll framför tv:n. Hoppas ni också haft en bra dag. /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0