Jisses vilken dag!

Idag har det verkligen varit en lång och jobbig dag, och den är inte slut än =S. Imorse vaknade jag inte alls så sent som jag hade hoppats på utan jag vaknade vid halv nio, och då hade jag enligt mitt tycke sovit alldelesför kort! =). Men det var ingen idé att försöka somna om för det var ljust ute familjen bökade ute i vardagsrummet, så det var bara att kliva upp.

Efter att jag ätit frukost, ostsmörgås och juice, väldigt näringsrikt...NOT... så satte jag igång att städa klart garderoben, och nu är den faktiskt klar hör och häpna =), ni ska få se bilder på den senare. Men jösses vad jobbigt det var och jag hittade en massa gamla saker som jag knappt visste att jag hade som man var tvungen att sortera, så det tog hela förmiddagen.

Och nu sitter jag här på jobbet, har hand om receptionen och matsalen ikväll så det lär nog bli ganska sent kanske, framförallt eftersom att jag är själv! Fy vad ensamt det är här. Saknar min älskling så jag håller på att gå itu!
Men imorgon får jag träffa honom igen för då ska jag sova hos honom, och självklart ska vi kolla Sverige- Spanien matchen... vad tror ni då... vinner vi den med eller? /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0