Bullbak och citygross



Nu har jag bakat klart bullarna, jättemumsiga blev de =). Sedan har jag övningskört in till citygross och handlat lite, fy fasen vad nervöst det var att åka ända in dit, men bra gick det iallafall! Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska ner till stallet senare men fram tills dess vet jag inte. Kanske sitta och läsa lite av era bloggar, det låter som en rolig sysselsättning. Och sen ska jag självklart ringa snuttisen, han har blivit sjuk =(, så han behöver nog lite peppning, stackarn <3
Ha en bra dag/ Jennifer


Kommentarer
Postat av: Josefin

hej där:) kolla in länken i mitt senaste inlägg och bli medlem på den senaste gratis onlinespelet, hur kulsom helst!=)

2008-06-27 @ 14:48:33
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: anna

gud vad gott med bullar! jag ska baka muffins ikväll :)

2008-06-27 @ 17:36:10
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0