Torsdag



Idag är det ännu varmare än vad det var igår! Så skönt! Ska gå ut och sola lite sen innan jag åker till körskolan tror jag =P. Men det är också det ända jag har på schemat idag, så det lär bli en en lugn dag idag också.
Igår var det jättekul, efter körskolan gick jag ock syrran på stan, det blev mest fönstershopping, men en present till älsklin´gen blev det iallafall. Nu är det bara två dagar kvar tills jag får träffa honom =). Jag vet , jag vet, vad töntigt att hålla på som jag gör, men det är sjukt vad man saknar en människa som alltid varit där, när han bara är borta ett par dagar!

Nej, nu ska jag nog ut på en joggingrunda (lär nog bli ashett!), och sedan ska jag glassa mig i solen lite. Vi hörs senare! Puss och hej, Leverpastej! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: anna

godmorgon! helt underbart med sol ju :)

2008-07-03 @ 10:12:32
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0