Onsdag


<3Jag saknar dig!<3

Så var det den 2 Juli redan
. Och jag kan inte sluta räkna ner tills älsklingen kommer hem, nu är det alltså bara tre dagar kvar =). Men idag är jag iallafall ledig från jobbet, men jag har en körlektion i eftermiddag, så helt tomt på schemat är det inte. Och efter körningen ska nog jag och syrran ta en tur på stan tror jag, har inte så mycket pengar att shoppa för,men det är ju så mycket rea nu så något kanske jag kan hitta.

Nu tror jag nog att jag ska ut och springa lite, har blivit lite av en hösäck på sista tiden, när jag inte jobbat eller kört har jag mest suttit vid datorn eller legat och solat, de dagar det har gått det vill säga =P. /Jennifer

Vad ska ni andra göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0