Zzzzömnlös natt...


Old times (Manda och Tessan)


Usch vad trött jag är för tillfället. Det var en riktig skojig och slapp dag igår med Therese, vi satt och spelade the sims i tre timmar =)... hittade på en massa intriger och larvade oss, ganska skönt att vara barnslig ett tag. Sedan gick vi ner till byn och köpte godis och sedan gick vi tillbaka till mig och kollade på vilddjuren =P. Sedan messade Amanda och bad oss komma ner till Kockens där hon jobbar så då tog vi cyklarna och drog dit och käkade tillsammans och snackade lite skit. Så det var en ganska så härlig dag, kändes nästan som gamla tider. Och den hade varit ganska så perfekt om den inte hade slutat med ett gräl med Isak som gjorde att jag har sovit hur oroligt som helst, har varit växelvis sur, arg och ledsen. Men till slut måste jag ha somnat av ren utmatting.

Hur som helst så har jag utsett veckans bloggare. Tyvärr hinner jag inte lägga upp det inlägget nu, för jag ska dra till jobbet. Men lovar att publicera det så fort jag bara kan.

Hoppas ni får en jättehärlig dag!/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jora, det gjorde det väl! :)

Ha en fin dag!

2008-08-17 @ 13:43:34
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0