Yippey!




Jag klarade teoriprovet idag =)! Fy fasen vad skönt... en stor sten som lättar, nu är det bara uppkörningen kvar sen har jag den lilla lappen =P.

Ska snart in till pojkvännen nu, hade en liten kris vi två igår så det ska bli skönt att träffas och reda ut saker och ting. Jag hatar när det ska bli såhär, man kan inte vara arg på dem men man kan heller inte vara glad, vad är det för förtrollning de har över oss!?

Hur som helst finns det nog ingen som kan förstöra min dag idag, så jäkla lycklig är jag! Känner för att fira ikväll, men jag undrar hur... hmm... får se helt enkelt. 

Hoppas ni haft en underbar dag! Puss och kram/ Jennifer 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis!!

Lycka till med allt :D

2008-08-08 @ 00:29:53
URL: http://jrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0