Höstens 10 hetaste trender enligt Cosmopolitan: 6*Skräck



Såhär tycker Cosmopolitan om trenden:
Det går kalla kårar genom modevärlden. Svart tyll till blek hud och mörka läppar är inte längre enbart för gother och emos utan en solklar favorit för alla söta fashionistor. Bunkra upp med en hög skräckfilmer och hitta din stilikon bland gengångare och spöken från The Ring, The Others, Corpse Bride och Sleepy Hollow.

Såhär tycker jag om trenden:
Jag kan ju direkt säga att jag inte skulle följa den här trenden i annat syfte än till halloweenfesten. Det här är jag inget större fan av. Kan tänka mig någon söt, svart, sexig topp som den ovan men inget mer för min del.

Vad tycker ni om trenden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0