Höstens 10 hetaste trender enliggt Cosmopolitan: 7* Boho



Såhär tycker Cosmopolitan om trenden:
Det glada 70-talet, hippies som tar det lugnt, sköna folkloristiska hopkok som allra helst fyndas på Portobello market i London. Drogdimman till trotts, var det inte snyggare för? It-tjejer som Sienna Miller och Kate Moss är vår tids Anita Pallenberg och boho är stilen som gör dig snyggast i stan.

Såhär tycker jag om stilen:
Inte heller en av mina starka favoriter, men en och annan tunika skulle nog kunna smyga sig in i min garderob i höst. Gillar det mer avslappnade modet men jag tycker nog att boho är lite åt det extrema hållet, dock förstår jag de som gillar det =).

Vad tycker ni om trenden?

Kommentarer
Postat av: Jenny

okej hihi:) fina kläder!

2008-08-08 @ 19:49:07
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag gillade klänningen på bilden den var jätte sööt!

2008-08-12 @ 18:39:13
URL: http://becauseyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0