Kvällsbeställning för föräldrarna =)

Idag börjar jag skolan klockan ett, vi ska ha en så kallad kvällsbeställning för våra föräldrar där vi lagar mat och serverar till just våra föräldrar då =), det ska bli jätteroligt. Jag som går hotell egentligen har blivit satt på att servera, så vi får se hur det går =).
Och nu är det bara den här dagen kvar i skolan för den här veckan, sen är vi lediga! Det ska bli sååå himla skönt! Igår var jag verkligen jättetrött, så det var skönt att få sova ut lite inatt, men ikväll blir det väl också sent eftersom att kvällsbeställningen kommer att ta ett tag =). Men jag skriver imorgon och berättar hur det gick (om jag inte hinner ikväll), hade bra så länge/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0