Jätteskojig helg =)


Den här helgen har varit jätterolig! Vill ni veta varför? Det är klart att ni vill.
I fredags var det inte så jätteroligt i skolan kanske, förutom att vi hade yoga på ergonomin, det var ganska roligt. Killarna i klassen var ju inte direkt de smidigaste man sett =) *fniss. Men efter skolan följde min pojkvän med mig hem och vi gick en jättehärlig vårpromenad, så himla skönt att ha en pojkvän som både är just ens pojkvän men som också är ens allra bästa vän =), åh vad jag älskar honom! Hur som helst, tanken var inte att han skulle sova hos mig men det blev så sent och han orkade inte åka hem så han sov över här ändå. På lördagen följde jag med honom hem eftersom att på kvällen skulle några kompisar till oss komma och ha lite "sleepover". Det var dööroligt =), vi sjöng singstar och spelade kort (och snurra flaskan, bara för att det är lite skoj), tills klockan var nästan halv fem! Vi kunde verkligen inte sova, men till slut gick det inte att hålla ögonen öppna så då somnade vi =). Men fyy vad roligt det var. Det är sånt här man lever länge på och tänker på när man är lite deppig! Synd bara att helgen jämt ska gå så himla fort, det är jättejobbigt jue. Men jag ska inte vara den som klagar, den här veckan ska faktiskt bli otroligt rolig den också, längtar verkligen till fredag då jag och min älskling ska åka till stockholm. Det enda jag tycker är lite små tråkigt med den här veckan är de nationella proven i engelska som är imorgon, det är ju inte direkt något man ser fram emot! Men det ska nog gå bra. Hade så jättebra/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0